First Published in 1996. Making important links between poststructuralism, feminism and linguistics, this text explores the relationship between school writing and student learning.
Autorentext
Lee, Alison
Inhalt
Chapter 1 Introduction; Part 1 Reading the Con-texts; Chapter 2 Maps and Chaps; Chapter 3 Reading the Classroom Dynamics; Part 2 Reading the Texts; Chapter 4 Two Essays on Shifting Cultivation; Chapter 5 Dangerous Matters; Part 3 Reading the Meta-texts; Chapter 6 Reading School Geography; Chapter 7 Toward a Feminist Politics of Literacy and Curriculum;
Titel
Gender, Literacy, Curriculum
Untertitel
Rewriting School Geography
Autor
EAN
9781135344825
ISBN
978-1-135-34482-5
Format
E-Book (pdf)
Hersteller
Herausgeber
Veröffentlichung
15.10.2013
Digitaler Kopierschutz
Adobe-DRM
Dateigrösse
5.38 MB
Anzahl Seiten
272
Jahr
2013
Untertitel
Englisch
Unerwartete Verzögerung
Ups, ein Fehler ist aufgetreten. Bitte versuchen Sie es später noch einmal.