Accreditation of prior learning (APL) is a key component of the current drive towards competence-based education and training. The author, in this edition, emphasizes that APL is part of the continuum of learning, not a stand-alone assessment service.
Autorentext
Authored by Cook, Cathy, ; Simosko, Susan,
Inhalt
APL - what's it all about?; the role of the professionals in developing APL; advising, mentoring and supporting; providing for groups; assessment and quality assurance; implementing APL; implications for staff development; NVQs - what they are and how they work; lessons learned.
Titel
Applying APL Principles in Flexible Assessment
Untertitel
A Practical Guide
Autor
EAN
9781135363864
ISBN
978-1-135-36386-4
Format
PDF
Hersteller
Herausgeber
Veröffentlichung
12.05.2014
Digitaler Kopierschutz
Adobe-DRM
Dateigrösse
6.72 MB
Anzahl Seiten
192
Jahr
2014
Untertitel
Englisch
Unerwartete Verzögerung
Ups, ein Fehler ist aufgetreten. Bitte versuchen Sie es später noch einmal.